Gratis verzending binnen NL
Snelle levertijden
Webwinkelkeurmerk
SSL-verbinding

Verzenden & retourneren

Verzenden en retourneren


Verzenden:
De producten van Hoesjesfreak.nl worden geleverd via de brievenbuspost of pakketpost. Dit hangt af van de grootte en waarde van de bestelling. De levering wordt verzorgd door PostNL. Zij bezorgen zendingen in 95% van de gevallen de volgende werkdag. (ook op zaterdag). Bestellingen geplaatst op vrijdag worden in de regel door PostNL op dinsdag bezorgd.  De levering aan België neemt  ca. 2 á 3 werkdagen langer in beslag. 


Hoeveel betaal ik voor de verzending? 
Alle hoesjes – aangeboden op onze website -  worden gratis bezorgd in Nederland , ongeacht het formaat, gewicht of aantal stuks. De vermelde prijs bij een product is dus de all-in prijs. Je hebt product voor deze prijs dus daadwerkelijk in huis. Dus geen onverwachte bijkomende kosten.

Uitzondering is de verzending naar België. Verzenden naar België kost standaard €2,95 ongeacht het formaat, gewicht of aantal stuks. De zendingen voor Belgie worden ook verzonden via brievenbuspost van PostNL. Helaas uit ervaring blijkt dat zendingen voor Belgie soms ook later geleverd worden dan onderstaand schema. Jammer genoeg hebben we dit niet zelf in eigen hand.  

Wanneer heb ik het product in huis? 
Als je op een werkdag voor 15:00 uur hebt besteld en betaald, wordt het dezelfde dag verzonden. Met een beetje geluk heb je het de volgende werkdag al in huis! Bestel je na 15:00 uur, dan wordt de bestelling voor de volgende werkdag in behandeling genomen. 


Voor een overzicht, zie onderstaand schema:

        Besteld voor 15:00 uur         

            Levering Nederland            

         Levering België          

Maandag

Dinsdag/Woensdag

2 tot 6 werkdagen

Dinsdag

Woensdag/Donderdag

2 tot 6 werkdagen

Woensdag

Donderdag/Vrijdag

2 tot 6 werkdagen

Donderdag

Vrijdag/Zaterdag

2 tot 6 werkdagen

Vrijdag

Zaterdag/Dinsdag

2 tot 5 werkdagen

Zaterdag

Dinsdag/woensdag

2 tot 6 werkdagen

Zondag

Dinsdag/woensdag

2 tot 6 werkdagen

* zie verzending Belgie

Kan ik mijn pakket volgen? 
De meeste zendingen worden verzonden via de brievenbuspost. Hiervoor is geen tracking code beschikbaar en daarom kun je de bestelling niet volgen. Mocht de bestelling door het gewicht, formaat of aantal stuks toch met een pakketje opgestuurd worden, krijg je hierover een bericht + tracking code. Zo kun je het pakketje tot aan de deur toe volgen


Betaling onder Rembours. 
Dit is alleen mogelijk voor Nederlandse klanten

Het is mogelijk pas  te betalen wanneer je het pakketje in handen hebt. Je kiest dan voor levering onder Rembours. Je betaalt dan de bestelling op het moment van aflevering. Je betaalt het aankoopbedrag vermeerderd met de rembourskosten rechtstreeks aan de chauffeur van de bezorgdienst op het moment dat jij de bestelling in ontvangst neemt. Bij betaling onder rembours worden er rembourskosten (EUR 12,95) in rekening gebracht.
 

Retourneren:
Op je aankoop bij hoesjesfreak.nl heb je een bedenktermijn van 14 werkdagen na ontvangst van je bestelling!  Hierna mag je het product weer binnen 14 dagen retourneren en kunnen we het artikelbedrag terugbetalen. De verzendkosten voor het retour zenden zijn voor eigen rekening en worden niet vergoed.


Voor het retourneren van producten gelden wel enkele belangrijke spelregels:

  • Het product moet volledig ongebruikt zijn en mag geen zichtbare gebruikssporen, vuil, krasjes of geurtjes etc. bevatten. Kortom moet het product in dezelfde staat worden geretourneerd als waarin deze ontvangen is. Voor zover redelijkerwijs mogelijk moet het product compleet met de originele en zo ver mogelijk in onbeschadigde verpakking worden retour gezonden.
  • Het product moet compleet met alle eventuele accessoires, handleidingen en overige bijkomende zaken worden geretourneerd. 

Niet alle producten komen in aanmerking voor ruilen of retourneren.
De volgende producten of productgroepen komen niet in aanmerking:

  • Verbruiksartikelen zoals screenprotectors (mits deze niet uit de verpakking zijn gehaald)

De retourzending dient u binnen 7 dagen (na de bedenktermijn) aan te melden via hoesjesfreaknl@gmail.com of via uw account. (o.v.v. artikelcode en factuurnummer) Graag, indien mogelijk, vernemen wij graag ook de reden waarom u de zending retourneerd.
 

Indien u een product wilt ruilen of retourneren via uw account neemt u de volgende stappen:

  • 1. Log in op uw account op www.hoesjesfreak.nl
  • 2. Ga vervolgens naar het overzicht van uw bestelling(en) en selecteer de bestelling die u wilt ruilen of retourneren.
  • 3. Meld de retouraanvraag aan door te klikken op de knop 'Artikelen retourneren'.
  • 4. Vervolgens beoordelen wij  het verzoek en ontvangt u per e-mail bericht(en) over de status van uw aanvraag. U kunt deze status ook bekijken via uw account. Wij streven ernaar de aanvraag zo spoedig mogelijk, doch binnen 48 uur te beantwoorden.
  • 5. Als uw retouraanvraag wordt goedgekeurd ziet u de status 'In behandeling' . U kunt het artikel nu naar ons adres opsturen.
  • 6. Na ontvangst en verwerking van uw retournering zal de status aangepast worden naar Artikelen gecrediteerd'. In dit geval is het vervangende product naar u verzonden, of het bedrag op uw rekening teruggestort.




 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »